Chokladsmocka .

De är gutt de. Älskar de. För jag orkar aldrig rulla till bollar :) Eller oftast inte :)

100g smör
1 dl socker
1 msk vanilisocker
3 dl havregryn
3 msk kakao
3 msk kallt kaffe


Lätt som en plätt.. Man kan ha i ett ägg med om man vill de är också gott.. Man kan ha varmt kaffe om man vill, mumsigare smet.

Har även lovat att göra chokladbollar i morgon, men då är jag inte hemma. Och är inte ens säker på att personen skulle vilja ha dom, eller jo, för de sa vi. Jag har ju lovat på heder och samvete men de blir svårt att leverera..! :)
Du får leva på dom från i sommras..


Idag jobbade jag ca 4 timmar. De va sjuuuukt lååånga timmar..
Knixade knäet igår, och de gjorde inte saken bättre..

Nu ska jag ta bort sminket, på med så mycket kläder jag kan och slänga mig i sängen!!

God natt mina läsare!!

Over and out


Sommar boll, ibland orkar jag :)


Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej!

Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg.

Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

För att gå med behöver du bara följa länken här: http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Med vänlig hälsning,

Emilie
Hittarecept.se

2013-06-06 @ 12:47:56
URL: http://www.hittarecept.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0